Język polski
English language
Profesjonalne układy sterowania i automatyki
Twoja wizja, nasza realizacja

O firmie

Historia Firmy

OLYMPUS DIGITAL CAMERANOVASTER Sp. z o.o. powstała w 2000 r. wskutek prywatyzacji Zakładów Automatyki Przemysłowej ZAP S.A. w Ostrowie Wielkopolskim. Do roku 2015 spółka prowadziła działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Usług Kooperacyjnych Sp. z o.o.  NOVASTER jest zakładem świadczącym usługi produkcyjne, projektowe i serwisowe w zakresie szeroko pojętej elektroniki. Wysoko wykwalifikowana kadra inżynierów i techników, długoletnie doświadczenie oraz stosowanie procedur zarządzania i kontroli jakości gwarantują najwyższy poziom usług i jakości produktów. Posiadamy rozbudowaną i dobrze wyposażoną bazę produkcyjną co sprawia, że nasze wyroby spełniają światowe standardy. Wszystkie nasze wyroby spełniają warunki europejskiej normy bezpieczeństwa CE. Nasze umiejętności sprawiają, że możemy zmierzyć się z każdym problemem w zakresie elektroniki i automatyki przemysłowej. Elastycznie reagujemy na potrzeby naszych klientów, służymy radą i pomocą serwisową.

Misja

Dostarczamy urządzenia profesjonalnej elektroniki i automatyki przemysłowej, nowoczesne i bezpieczne, zawierające najlepsze technologie, wsparte przez najwyższej klasy serwis i pomoc klientowi. Rozumiemy i zaspokajamy potrzeby, oraz oczekiwania naszych klientów, gwarantując im pełne zadowolenie z podjętej współpracy. NOVASTER Sp. z o.o. jest całkowicie zaangażowana w osiąganie satysfakcji klienta poprzez udział pracowników i ciągłe doskonalenie. Być najbardziej wiarygodnym dostawcą urządzeń profesjonalnej elektroniki i automatyki przemysłowej, nowoczesnych i bezpiecznych, zawierających najlepsze technologie wsparte przez najwyższej klasy serwis i pomoc klientowi. Naszym celem jest osiąganie pełnej zgodności z wymaganiami klienta i spełnianie lub przewyższanie wszystkich jego oczekiwań. Będziemy pracować nad rozwojem pracy zespołowej z odpowiednio wyszkolonymi pracownikami, oraz ciągle doskonalić nasze procesy i wyroby. Będzie to możliwe poprzez nasze zaangażowanie się we współpracę z naszymi klientami, energię pracy zespołowej i zdolność do dostarczania wyników naszej pracy o czasie i w wyznaczonym budżecie.

Cele dotyczące jakości – krytyczne czynniki sukcesu

  • ciągłe zwiększanie zadowolenia klienta
  • systematyczne monitorowanie rynku, jego potrzeb i wymagań
  • zapewnienie szybkiej i w pełni profesjonalnej obsługi serwisowej
  • pozyskiwanie nowych klientów i minimalizacja liczby rezygnujących ze współpracy
  • zwiększanie wartości sprzedaży, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów
  • dbanie o ciągły rozwój techniczny i technologiczny wyrobów
  • dobór dostawców i podwykonawców, którzy spełniają nasze wymagania
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników
  • stosowanie elastycznej polityki cenowej
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością

Deklaracja jakości

Naszym celem jest dostarczanie wyrobów i usług o takiej jakości, aby zasługiwały na uznanie odbiorców. Jakość oznacza dla nas zadowolenie klienta, a jego oczekiwania są celem, który należy osiągnąć. Zaangażowanie w jakość zaczyna się od zarządu, który nadzoruje system zarządzania jakością, dokonując okresowych przeglądów oraz wyznaczając cele ciągłego doskonalenia. Wszelkie działania winny być ukierunkowane na zapobieganie niezgodnościom a przez to na obniżenie kosztów, poprzez zespołowe rozwiązywanie problemów na podstawie ciągłej analizy danych. Odpowiedzialni za jakość są wszyscy pracownicy stosownie do wykonywanej pracy. Za określenie polityki jakości odpowiedzialny jest zarząd NOVASTER Sp. z o. Polityka jakości jest zakomunikowana w spółce, oraz klientom i innym zainteresowanym stronom. W tym celu jest wywieszona w siedzibie spółki i umieszczona w Księdze Jakości. Polityka jakości jest okresowo przeglądana w ramach przeglądów zarządzania, aby zapewnić jej ciągłą odpowiedniość i przydatność

Prezes Zarządu – Przemysław Dankiewicz